عشقღ♥ღ آرش و شیدا ღ♥ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دوستت دارم..........................

تقدیم به انکه افتاب مهرش در استان دلم هرگز غروب نخواهد کرد امشب تمام ستاره های اسمان گریه میکنند .امشب تمام مرغ های اسمان اشک میریزند.امشب قلبی میشکندو صدای شکستن قلبم به اسمان میرود.اما نمیدانم چرا به گوش خدا نمیرسد من صدای شکستن قلبم رابه گوش خود میشنوم باکه بگویم که قلب من عاشق قلبی است که اصلا قلب نیست قلب من عاشق قلبی است که با سنگهای بیایان فرقی ندارداگر گناهی به درگاهت کردم مرا ببخش و این همه عذابم مده اینرا بدان که چشمان من در پناه ا
 این پنجره سردوخزان چشم براه توست وچشمان من اشکهایش را بدرقه راه تو میکند که فقط اینرا بدانی که دوستت دارم همیشه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط آرش در 13:26 | |